translation missing: nb.general.accessibility.skip_to_content
DANSK DESIGN
DANSK DESIGN

FAQ

Frakt og levering

Hva gjør jeg hvis varene mine ikke dukker opp?

Når ordren er sendt fra lageret vårt, mottar du en e-post med et sporingsnummer, så du kan følge ordren. Hvis du mangler å få tilsendt e-posten med sporingsnummeret eller nummeret ikke virker, kontakt da kundeservice hverdager mellom kl. 10 og 14.

Vær oppmerksom på at transporttiden kan bli forlenget i forbindelse med danske og norske helligdager/ferier.

Sender dere til hele verden?

nofred.no sender vi bare til Norge, ønsker du en bestilling sendt til et annet land, henviser vi til nofred.com.

Kan jeg spore min ordre?

Ja! Du vil motta en e-post med et sporingsnummer så snart ordren din har forlatt lageret vårt.

Når blir varene mine sendt fra lageret?

Hvis du foretar en bestilling før kl 12.00, blir varene sendt fra lageret samme dag. Ellers vil varene bli sendt neste arbeidsdag (du mottar en e-post så snart ordren din er sendt fra lageret vårt). Du får beskjed, hvis det skulle oppstå forsinkelser underveis. Leveringstiden er mellom 3-5 virkedager, avhengig av hvor du bor i Norge.

Hva er fraktomkostningene?

Fraktkostnader er 59* kr. Frakt er gratis for kjøp over 999* kr.

*Tollavgift er inkludert.

Du finner mere informasjon om priser her Frakt og levering.

Returneringer, varebytte og reklamasjoner

Det var ingen returlapp i pakken min

Kontakt kundeservice på e-post: info@nofred.com eller telefon +45 2560 5055 hverdager fra kl. 10 til 14, og vi sender deg en returlapp med det samme.

Min vare var skadet, da jeg mottok den – Hva gjør jeg?

Hvis en vare du har kjøpt på Nofreds nettbutikk er skadet, kontakt oss vennligst med det samme ved å utfylle reklamasjonsskjema. Finn mer informasjon i våre Kjøpsvilkår og under siden Retur og angrerett.

Kan jeg returnere en vare, hvis jeg ikke har originalemballasjen?

For å få full refusjon er det viktig at du returnerer varen i originalemballasjen. Hvis du returnerer en vare som en del av en reklamasjon, skal produktet være forsvarlig pakket.  Finn mer informasjon i våre Kjøpsvilkår og under siden Retur og angrerett.

Hva skal jeg gjøre hvis jeg har fått tilsendt feil vare?

Kontakt oss med det samme på info@nofred.com, hvis vi har sendt deg feil produkt.

Når får jeg min refusjon?

Vi refunderer beløpet innen 30 dager etter at vi har mottatt din beskjed. Vi venter med å utbetale beløpet til vi har fått varen retur fra deg eller til du har sendt oss dokumentasjon på at varen er sendt retur.

Kan jeg endre ordre min etter at den er avsendt fra lageret?

Nei. Du kan desverre ikke endre en ordre etter at den er sendt avgårde fra lageret vårt.

 

Nofred.no - Nettbutikk

Rabattkoden virker ikke – Hva gjør jeg?

Dobbeltsjekk at du overholder tidsfristen for koden og at du har kopiert/skrevet den korrekt. Kontakt kundeservice hverdager fra kl. 10 til 14, hvis problemet gjentar seg.

Jeg vil gjerne bestille et produkt som for tiden er utsolgt, kan jeg foreta en forhåndsbestilling?

Ja. Framgangsmåten er den samme som ved et normalt kjøp – i nettbutikken har vi en forhåndsbestil-knapp som du kan trykke på ved produkter som er midlertidig utsolgt.

Hvilke betalingsmuligheter har dere i nettbutikken?

Hos oss kan du betale med følgende kort: Visa, Dankort, Mastercard, Maestro, Visa Electron, JCB og American Express.

Jeg kan ikke foreta en ordre i nettbutikken (teknisk problem)

Kontakt kundeservice på e-post: info@nofred.com eller telefon +45 2560 5055 hverdager fra kl. 10 til 14, og vi fikser problemet så fort vi kan.

Hvor ligger den fysiske Nofred-butikken?

Vi har desverre ikke en fysisk butikk. Men vi har mange forhandlere rundt omkring i verden. 

Kontakt kundeservice på e-post: info@nofred.com eller telefon +45 2560 5055 hverdager fra kl. 10 til 14, og vi hjelper deg.

 

Produkter

Hvordan vedlikeholder jeg eike-produktene?

Vi anbefaler at du tørker over dem med en en ren, fuktig klut. For vanskelige flekker kan du bruke en mild såpe. Unngå produkter som inneholder ammoniakk.

Se også produktinstruksjonene våre her.

Er det mulig å få tilsendt en tapet-prøve?

Nei, det er desverre ikke mulig. Men du kan besøke en av forandlerne våre eller kjøpe produktet på webshoppen og så returnere det, hvis det ikke passer inn i innredningen din. Det er gratis å returnere produkter. 

Ellers - kontakt kundeservice på e-post: info@nofred.com eller telefon +45 2560 5055 hverdager fra kl. 10 til 14, og vi hjelper deg.